Παροχή Υπηρεσιών Γραφειακού Χώρου δημιουργώντας σωστή εικόνα για την επιχείρησή σας με έγκυρη διεύθυνση:
1. Επαγγελματική Διεύθυνση και υπηρεσία διαχείρισης αλληλογραφίας,
2. Παροχή τοπικού αριθμού τηλεφώνου με απαντήσεις στις κλήσεις σας στο όνομα της εταιρείας σας, και πρόσβαση στα μηνύματα σας 24/7,
3. Επωφεληθείτε από το πλήρες πακέτο γραφείου το οποίο συμπεριλαμβάνει όλα τα πιο πάνω (π.χ. επαγγελματική διεύθυνση, διαχείριση αλληλογραφίας, τηλεφωνική υποστήριξη και πρόσβαση στο business lounge). Επίσης, στο πακέτο συμπεριλαμβάνονται και πέντε ημέρες ανά μήνα χρήσης αίθουσας συνεδριάσεων.